Értékesítői mobil app
A Salesboard Értékesítői mobil app rendszer egyedi előnye, hogy a területi képviselők a lehető leghatékonyabban tudják végezni munkájukat. A napi feladatok során az adatokat rögtön rögzíteni tudják és azok azonnal frissülnek a központi rendszerben.

A piacon az első értékesítői mobilapp, ami a területi képviselők munkáját egy új szintre emeli! Mindent beletettünk ebbe az integrált mobil alkalmazásba, azért, hogy Ön hatékonyságban és szervezettségben verhetetlen lehessen.

Mikben segít a Salesboard ERP
Értékesítői mobil app funkciója?
Miért válassza a Salesboard ERP-t
Értékesítői mobil app funkcióval?
A Salesboard ERP Mobil app a területi képviselők munkáját egy új szintre emeli azáltal, hogy minden egyes folyamat digitálisan rögzíthető, nyomon követhető és lekérhető.
Ha Önnek fontos, hogy
- azonnal dokumentálja a partnerekkel folytatott vevői tranzakciókat
- mindig lássa az aktuális készletmozgásokat
- árajánlatot, számlát és megrendelést tudjon készíteni ott helyben, a tárgyalás alatt
- összehangolja az irodai dolgozói és területi képvisői munkafolyamatokat, ezáltal kiiktassa a duplikált munkavégzéseket
- termékkihelyezéseket és promóciókat azonnal dokumentálni tudjon
- a munkanapjai szervezettebbek, ezáltal hatékonyabbak legyenek
- az elemzések pár kattintással elérhetők legyenek
- elérhető legyen a továbbfejlesztési lehetőség és testreszabhatóság
Nincs a piacon még egy mobil appal bővített vállalatirányítási rendszer, amely kifejezetten kereskedelmi cégek számára készült és ilyen mértékben összhangba tudja hozni a munkafolyamatokat végző különböző területek feladatait.
A Salesboard ERP-t választva Ön kap egy VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZERT – ÉRTÉKESÍTŐI MOBIL APPAL – VISZONTELADÓI WEBSHOPPAL bővítve. Ezen kívül már csak a meglévő könyvelői és egyéb szoftvereit kell a rendszerhez kapcsolnunk és Ön máris digitálisan kezelheti cége minden munkafolyamatát!






10 jótanács vezetőknek
vállalatirányítási rendszert választ.


a XXI. századnak megfelelően.